Sidor

måndag 4 mars 2013

Tidningskungen.se. Ibland kan man inte låta bli..

Finns alltid plats för fler tidningar
Visst är det trevligt när det dimper in något läsvärt i brevlådan, har nästan alltid en eller några pågående prenumerationer. Ofta nappar jag på tidningar som jag egentligen kanske inte "behöver" men det är ju så förbenat trevligt att ha något att bläddra i. Just nu är mat, vin och foto i fokus, men tro det eller ej, förut plöjde jag allt som hade med träning, historia, fiske, gitarrer, pedagogik och naturvetenskap att göra.

Det är något av en drog men jag kan inte låta bli att snappa upp en eller flera skinande magasin när jag passerar ett välsorterat tidningsstånd, tyvärr eller kanske turligt nog är utbudet aningen begränsat när man bor på landet. Men skam den som ger sig, självklart finns motsvarigheten på nätet, typ. Nu, i bästa "första är gratis anda" kan jag bjuda på två vouchers hos Tidningskungen.se. Själv ska jag ta en titt på mat och vinsektionen, frågan är om du hittar något? Det enda du behöver göra är att "gilla" min FB-sida så är du med på utlottningen av TVÅ vouchers på vardera 49 kr*. Och såklart är alla gamla "gillare" med på utlottningen.

Decanter och Världens viner finns hos tidningskungen.se
Tills nästa gång. Lycka till!

*Gäller följande tidningar:
DN
Aktiespararen
Allt i Hemmet
Allt om Fritidshus
Allt om Historia
Allt Om Mat
Allt om Resor
Allt om vetenskap
Allt om Vetenskap Historie
Amelia
Cykeltidningen Kadens
Daisy Beauty
Damernas Värld
Gaffa
Hem & Antik
Hoom
Kamratposten
Knep och knåp
Kors och tvärs
Krysset
Mama
M-magasin
När o Fjärran
Populär Historia
Runners World
S
Sköna Hem
Språktidningen
Tävla och Vinn
Veckans affärer
Veckorevyn
Veteranen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar